شورای دانش آموزی دبستان پسرانه استعدادهای برتر هفشجان

امیرالمؤمنین (ع): هیچ پشت گرمی و محکم کاری در کارها، مطمئن تر از مشورت کردن نیست.

شورای دانش آموزی دبستان پسرانه استعدادهای برتر هفشجان

امیرالمؤمنین (ع): هیچ پشت گرمی و محکم کاری در کارها، مطمئن تر از مشورت کردن نیست.

طبقه بندی موضوعی

به نام خدا

نقش و جایگاه دانش‌آموزان در طول تاریخ انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست؛ حضور جوانان و نوجوانان در عرصه‌های متفاوت اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و میثاق این عزیزان با آرمان‌ها و اهداف والای حضرت امام خمینی، بنیان‌گذار انقلاب اسلامی قابل‌تحسین است. دراین‌ارتباط شوراهای دانش‌آموزی‌، به‌عنوان یکی از ارکان تأثیرگذار مدارس با هدف توانمندسازی و تقویت مهارت‌های اجتماعی و مدنی دانش‌آموزان و مشارکت آنان در فعالیت‌های تربیتی و آموزشی تشکیل‌ شده است.

دانش آموزان فهیم، فرزندان عزیزم؛

 با خود و خدای خود عهد ببندید ضمن احترام به فرهنگ غنی اسلامی‌ ‌ایرانی با آگاهی و عقلانیت در زندگی فردی و اجتماعی مسئولیت‌پذیر باشید و معیارهای اسلامی همچون کرامت انسانی، امانت‌داری، خودباوری، کارآمدی، احترام به خود و دیگران، اعتماد به‌ نفس، وقت‌شناسی، نظم، جدیت، ایثارگری، قانون‌گرایی و نوآوری را سرلوحه کار خود قرار دهید و از فرصت‌های آموزشی و تربیتی که به برکت خون شهیدان والا مقام برای ما فراهم‌شده، نهایت بهره را ببرید. یقین بدانید آینده این کشور با دستان توانا و ذهن خلاق و فکور شما مدیریت خواهد شد و اهداف نظام آموزش‌ و پرورش به‌ ویژه در برهه‌ی حساس کنونی بدون مشارکت و اراده شما آینده‌سازان، محقق نخواهد شد.

اکنون با یاری خداوند متعال شما دانش آموزان عزیز با برگزاری مطلوب بیستمین دوره‌ انتخابات شوراهای دانش‌آموزی همچون گذشته، مشارکت اجتماعی، سیاسی و قدرت تصمیم‌گیری و اراده‌ی خود را در مدارس سراسر کشور به نمایش خواهید گذاشت.

از مدیران، مربیان و معلمان عزیز انتظار می‌رود در تمامی مراحل انتخابات و تشکیل انجمن‌ها، زمینه‌ی همدلی، همراهی و مشارکت همه‌ جانبه و با نشاط دانش آموزان را در این دوره از انتخابات فراهم آورند.

امیدوارم به یاری خداوند متعال در راه اعتلای خود و کشور عزیزمان پیروز باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی